...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

Valuri indepartate


Pe nisipul cenusiu a ramas iubirea noastra scrisa
Cu fire de argint si cu lacrimi insangerate,
Peste povestea noastra au trecut pasi mii si mii
Bate vantul peste lacrimi, cade ninsoarea grea
Raman mereu urme de dragoste invinsa
Vin indragostiti si privesc, cu mainile mereu unite.

Trec valuri si a iubirii urma o sterg
Nimic n-a mai ramas din tot ce-a fost candva
In urma pasilor pierduti, cioburi de tristete se frang
Aripi de fericire se rup, totul moare
Inima mea, inecata de durere, dispare
Se ascunde, incercand sa supravietuiasca, in inima ta.

Inotam pierduti si singuri spre maluri indepartate
Vrem sa fugim de aici, vrem iubirea sa ne-o traim,
Valuri ne poarta spre fericiri necunoscute...
Vrem sa fim doar noi doi...singuri...catre eternitate sa plutim.

Pe nisipul cenusiu, cu fire de argint, este scris
Motivul pentru care ma zbat sa traiesc
Visul meu - tu, viata mea - tu, adevarul - te iubesc!
18 noiembrie 2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu