...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

O durere strang in brate


O durere strang in bratele-mi amandoua
Si-mi ranesc viata cu aceleasi amintiri,
E intuneric, si noaptea s-a impartit in doua
O parte plange alaturi de mine, iar a doua rade de doua inimi
Ce lumea rea vor sa-nvinga pentru o dragoste ce acum
Este spulberata de furtuna greselilor omenesti,
Nu mai avem putere, si am renuntat la capat de drum.
Suntem doi, dar nu impreuna, traim, dar de ce?
Idealul nostru a disparut,
Suntem prizonieri in durere si o voce nu putem uita,
Acele cuvinte dulci care ne amintesc ca totul e pierdut.
De ce ne trebuie pamant sub picioare, daca nu ne putem iubi?
De ce ne trebuie nori plutind langa noi?
...adormim pe perne moi...
...si-am ramas...tot noi..doi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu