...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

Departe de mine



Departe de mine plec cu lacrimi pe obraz fugind
De-o lume cruda, sunt neputincioasa si urmand
O inima ce te cere neincetat, ajung fara suflare
Implorandu-te sa ma cauti in a ta visare.

Intoarce-te si priveste-ma, ma lasi in urma ta suspinand
Nu-ti pasa de nimic, nu mi-ai daruit nici macar un gand
De mi-ai lasa in viata macar o mica amintire
Te-as astepta mereu, visand la adevarata iubire.

Sunt parte din trecutul tau, un trecut uitat
Am pierdut jocul si viata a castigat, dar stiu ca am luptat
Pentru o sclipire de supravietuire, dar fara tine
Nu am putere sa traiesc...sunt prea depare de mine!
23 august 2004


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu