...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

Cine?


Cine a spus ca viata-i usoara?
Cine a spus ca tot ce azi nu doare
maine o sa doara?
Cine nu crede in visele mele,
Cine ma condamna ca nu am putere...
Cine se grabeste sa ma uite
chiar daca sunt inca aici...
Cine?...cine sunt eu?...
Cine esti tu?
Cine suntem noi?
Si cine ne priveste cand ne sarutam?
Cine sunt ei? Si cu ce putere ne judeca?
Cine sunt? si de ce ne pedepsesc?
Cine? pentru cine plang?
Pentru cine ma zbat si ma zbat sa merg mai departe?
Cine a spus ca tristetea n-are culoare?
Cine a spus ca tot ce azi traieste
maine o sa dispara?
Cine ne priveste cand ne sarutam?
Cine sunt ei?
Cine a spus ca dimineata-i apartine?
Si cine a spus ca tot ce azi pleaca
maine nu mai vine?
26 februarie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu