...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

Inimi de foc


Intr-o palma timida, printre degete, se ascunde
O alta viata...o scoica cu a ei perla de aur,
Ochii mari privesc minunea: a iubirii tezaur
Buzele dulci se apropie-ncet, si-ar vrea sa o sarute...
...dar...scoica zboara...scoica fuge
si-n urma ei...o perla aurie...neincetat plange.

In ochii umezi citesti povestea trista a vietii
In ochii tristi vezi sufletul ce, sub atingerea marii, moare
Valuri grele, valuri reci poarta inima pe malurile tristetii
Flacari de ganduri lovesc noaptea linistita...doare!

Nu vezi cum iti trece timpul?
Piezi o inima indragostita mereu
Parca iar esti numai tu pe drumul
Ce-l batatoresc de atatea ori si eu.

Mergem brat la brat si nu vedem
Pasim pe acelasi pamant...si totusi ne pierdem...
Inima mea e apa...oglinda in ochii tai visatori
Fii tu focul ce-mi coloreaza zambetul in ale iubirii culori!
20 decembrie 2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu