...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

O strofa scrisa pe frunze ruginii de toamna


Imi asculti timpul?
Observi cum trece
si se duce...
...ca un val ce salbatic
de mal se loveste.
Vreau sa mai stau...
Nu ma lasa sa plec!
Asculta-mi dimineata
...ce rasare printre frunze ruginii...
si umbre inca joaca...
desi lumina e tot mai vie.
Si totusi...nu vreau sa plec!
In bataia vantului, se aude un cantec
scris pe ramuri...cantat de pasari...
...ele pentru mine il canta...
si totusi...
Imi asculti timpul?

...iti amintesti?...asa mai descoperit...asa ai ajuns sa faci parte din lumea mea...asa ai invatat sa ma cunosti....spune-mi, asa-i ca nu regreti ca te-am lasat sa-mi fi aproape?...mereu noi doi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu