...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

Lacrimi in ploaie


Acum cand cerul meu s-a-ntunecat
Acum stiu de ce sa plec am refuzat,
A fost atat de frumos...incat imi era frica
Fericire trecatoare...lacrima cu destinul meu se joaca.

Privesc ploaia printre mii de lacrimi sarate
Cine-a zis ca tristetea n-are gust...? arome uitate,
Respir printre batai de inima trista-n viata
Iubirea mea inflacarata acum ingheata.

Liniste...de ce nu-mi vorbesti?
Sunt aici, ca-ntotdeauna, dar tu nu mai esti,
Te strig, te chem neincetat
Acum ramai doar un sarut uitat.

Ploua-n sufletul meu
Imi uda amintirea si sperantele putrezesc,
Juramantul care-l fac...mereu...
Juramantul sacru...singurul: Te iubesc!
17 noiembrie 2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu