...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

Doar atat


Ploua...atat de tare ploua...
Si in ploaie...
Sarutul nostru vegheaza
Ploua - si sunt singura...
Picurii in parul meu se joaca
Se preling pe suvite...linistit
...si totusi...se grabesc...
simt mainile tale
invaluindu-ma...
asemeni ploii...
Te vad in stropii nelinistiti
Te vad...asteptandu-ma
plin de dorinta...
Ce as putea sa fac? Ce as putea sa spun?
sa nu se sfarseasca...
sa nu pleci...
Ploua...si simt ca sunt cea mai frumoasa
...doar pentru ca tu ma iubesti...
Doar o ploaie...poate doar atat ne-a mai ramas
...doar un singur sarut printre stropii nelinistiti...
...chiar de nu o sa mai fim acolo...
...chiar daca nici aici nu vom mai fi...
Ne mai ramane o ploaie...
...o ploaie...numai pentru noi...
...si-n ea...sarutul nostru inca traind!
26 februarie 2009

P.S. - stiu ca poate nu te-ai regasit niciunde pana acum....aceasta este numai pentru noi...numai pentru iubirea noastra....daca ai timp...ai sa te recunosti in fiecare cuvant...citeste de acum inainte...si iti vei da seama...doar noi doi mereu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu