...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

Absenta


O iubire ingeri cautand
Se pierde in focul realitatii,
De ce cand vantul bate
Eu...ochii imi inchid?

O iubire simpla, o iubire pura
Ascunde adevaruri ce dor,
De ce sufera doar valurile
Atunci cand se lovesc de mal?

O iubire daruita, o iubire uitata
Distruge zambetul ce durerea o ascundea,
De ce cand noaptea ploua
Simt picurii de ploaie si in inima mea?

O iubire, iubire cautand
Se pierde-n valea tristetii,
De ce cand soarele dispare
Ma fura razele singuratatii?
17 august 2006


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu