...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

Si inca sunt trista


Stiu...odata am promis
Dar nu am putere...
Nu sunt asa cum as vrea sa fiu
Stiu...noaptea imi e confidenta
de mii de ori...dar ceva lipseste
Iti amintesti de cate ori ma intrebai
de ce ma pierd in intuneric?
Eu niciodata nu am avut putere sa-ti raspund...
Fara raspunsul meu...o intrebare ramane...
Tu de ce ma lasai sa ma pierd?

Stiu...cand trebuia sa vorbesc
nu-mi gaseam cuvintele...
Speram...ca ochii mei sa-ti poata spune
cat de mult te iubesc...
Uneori iubirii nu-i de ajuns o privire
...vrea mai mult...
si nu am ce sa-i mai ofer...
Stiu...inca visez...
...visez ca un copil...
Visez sa am totul...fara sa pierd nimic...
Stiu...nu sunt dimineata
Ce-ti saruta obrajii...dar...lasa-ma sa-ti fiu
...o noapte...ce-ti acopera visul...
...visul ce de mine te desparte...

Stiu...am uitat sa-mi iert greseala
Ce-n ochii tai...trist sclipeste...
O adanca durere ea ascunde...
Te-a durut...atat de tare...
Si totusi...tu mai iertat...
Eu de ce nu am putut uita?
Si sarutul tau pe buzele-mi reci...plange
Il voi pastra mereu...va fi...
...numai al meu...
Te voi cauta intre ieri si maine...
Stiu...azi am plecat...
Cand ma voi intoarce...maine...tu nu vei mai fi...

Stiu...atunci...atat de mult...voi regreta
Voi regreta ca nu am stiut sa iert,
Am cautat sa am totul...si am pierdut...
...am pierdut...ignorand iubirea
Stiu...odata am promis...
sperand ca vei uita...dar nu ai uitat...
Si-am ramas intrebandu-ma fara rost
...intrebari desarte...
Stiu..nici sa-mi raspund...nu pot
...nu am putere...
Si pe buzele-mi reci...
inca sarutul tau traieste!
26 februarie 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu