...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

Sunete in noapte



Inchide ochii si viseaza
Nu te uita in urma ta,
E doar un inger ce vegheaza
Singur...pierdut...amintirea.

Doar...asculta
Tacerea prin mine vorbeste,
Silaba e muta
Privirea demult nu mai zambeste.

Totul e-n liniste pierdut
Dar...totusi...ceva se aude...
Esti tu...iubirea mea...acolo unde
Nimic din ce doare, nicicand nu a durut.

Nu vorbi, cuvinte in zadar nu rosti
Scufunda-te liber in dragoste, nu regreta
E o lumina ciudata...nu o privi
Ai pierdut o viata...dar mai ai una
Iarta-ma!...nu ma iubi...
Asculta...nu vorbi
E doar liniste...sunt doar eu...
...ce vesnic langa tine va fi...
3 septembrie 2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu