...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 15 martie 2010

Urme


Ma doare un sarut
Ce pe buzele-mi sangerii
Si-acum traieste.
Ma doare un cuvant
Ce inca imi vorbeste.
Ma doare o privire
Ce-mi citeste
Suferinta-n ochii
Ce si-acum, plang.
Ma doare o mangaiere
Ce tare ma loveste,
Ma doare o imbratisare
Ce cu puterea ei
De indiferenta ma izbeste,
Si-n stransoarea ei
Mii de vise se frang.
Ma dor pasii ce spre tine vin,
Ma doare drumul ce-l parcurg
Acum singura,
Alunec prea lin
In lacrimi de suferinta
Si ma-ntreb:
"Cum traiesti in viata?"
10 februarie 2005

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu