...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







miercuri, 23 februarie 2011

Spirit liber


Poate nu sunt la fel ca tine....poate eu de abia acum incerc sa zbor....

.....si ma poti invinovati, daca as vrea ca tu sa-mi fi zbaterea de aripi?....

poate ca da, poate ai vrea sa pot singura zbura....si sa ma privesti de jos, cu mandrie in ochi si iubire in suflet?

....dar suntem doi....si printre iluzii, tot doi ar trebui sa fim....

si printre lacrimi, si printre reprosuri, si printre tristeti....

....tot noi doi....

Stii cum e sa fi liber?....ai simtit vreodata fericirea?....

....liberi, fara ganduri....fara amintiri....fara trecut....

....liberi, de abia la inceput....fara regrete...

poate am fost un suflet solitar, poate inca mai sunt...

poate sunt unele lucruri pe care nu le poti schimba la mine

....sau poate ca da...

Nu ma tem sa plang....poate de aceea ma consinderi uneori slaba....

Nu mi-e rusine de ceea ce sunt, dar recunosc ca nu sunt multumita de mine

Nu stiu sa urasc...oricat de mult as incerca uneori....si parca nici nu as vrea sa invat

....visez mult....dar iubesc si mai mult....

Nu traiesc printre oameni....dar as vrea sa traiesc langa sufletul tau...

Sclipeste suflet!.....si lumineaza-mi zborul catre tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu