...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







vineri, 18 martie 2011

....si, da!....exista si lacrimi printre ingeri....


Sunt lucruri pe care le-am facut,... am pierdut speranta....
Sunt lucruri pe care le regret acum...nu poti ierta, nu poti uita...
...si salveaza aceasta clipa....acopera-ma cu ea....stiu ca nu sunt iertata....
.....dar sper sa-mi poata oferi un pic de liniste in suflet....

1. nu regreta....urmeaza clipa
2. nu fugi...simte suferinta
3. nu zambi....pastreaza lacrima
4. nu darui...primeste deznadejdea
5. nu deveni puternic....ramai fara curaj
6. nu visa...priveste realitatea
7. nu te ridica...ramai fara speranta
8. nu crede...toata lumea te minte
9. nu privi...totul e cenusiu oricum
10. nu iubi...vei fi ranit intotdeauna!

Un comentariu:

  1. :(..atat..de trist..dar totusi adevarat..nu nu pot! nu pot renunta nu pot sa renunt la vise..nu pot sa renunt la iubire..e tot ce am..Nu renunt!

    RăspundețiȘtergere