...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







sâmbătă, 19 februarie 2011

"Daca vreti sa va pictez ingeri, aratati-mi-i!" - Courbet


Poate ca toti fac asa...




Se lasa amagiti de nectarul dulce al fericii ...trecatoare...stiai, ca uneori trebuie sa inchizi ochii, ca sa poti vedea mai bine?...de cate ori ai spus ca iti pare rau, fara sa stii exact cu ce ai gresit?...de cate ori ai simtit cum ti se sfarama sufletul in mii de cioburi, fara ca tu sa poti face ceva?...simti durere seaca, rece...fara culoare si fara vreun sens, simti singuratate grea ...simti cum cuvintele iti ingheata pe buze,...esti gol, esti trist si esti singur...zambesti...dar nu esti fericit,...lumea nu te intelege, sau tu nu intelegi lumea!...sau poate refuzi sa fi ca toti ceilalti, vrei sa ai visele tale, sperantele tale, regretele tale, greselile tale...fara sa fi judecat de nimeni, sa ai pe cineva aproape...sau sa fi singur ....


Poate ca numai eu fac asa...


Ma ascund, sa nu mai sufar....ma pierd in vise copilaresti, fara rost....vorbesc cand ar trebui sa ascult...tac cand as avea ceva sa spun...raman cand poate nu sunt dorita...iubesc cu tot ce am eu...poate prea mult....zambesc, si in acelasi timp sunt trista....plec cand mi-as dori din toata inima sa raman....tie iti place soarele, eu iubesc ploaia.......tu vrei sa vezi, eu vreau sa simt....nu crezi in destin, eu stiu ca nimic nu e intamplator....

Stii la ce ma gandeam ?....oare cum voi vrea sa fiu, ce voi face...in ultima mea zi aici?....sa fiu fericita, si cu sperante, poate inutile....sau sa fiu trista si fara asteptari,,.....cand nu iti doresti ceva, nu ai cum sa fi dezamagit...dar nici trist......sa fiu plina de energie, cu dorinta de viata si cu vise marete....

Ce am realizat in viata?...ce las in urma mea...?....nimic.....si totusi am avut si eu un suflet....


tu crezi in speranta......eu...

Arata-mi raiul, si voi crede in ingeri!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu