...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







miercuri, 7 iulie 2010

....nemiscati in timp...delir in aroma de trandafir...

....in jurul nostru....doar tacere adanca....liniste cu aroma de singuratate...
pasii de ieri grabiti...azi sunt fara viata, lipsiti de putere...
iti amintesti clipele pline de energie de altadata?
...acum si rasuflarea ma apasa...
sunt sperante pierdute in suflete inchise
...am vrut sa pot zambi in ploaie...

nu-mi spune ca iti pare rau, nu-mi vorbi...
...doar asculta...
as vrea doar sa simt vantul cum imi spulbera greselile... si ma lasa libera...
...dispar tristeti, dispar regrete, dispar vise neimplinite..si o intreaga viata dispare...
...raman goala, fara nimic....

si ajung la inceput de drum cautand ce ma defineste, cautand ce insemn eu
...oare voi face aceleasi greseli?...
liniste trista...liniste fara insemnatate...
totul e strain...si tu esti strain...

ne prindem de mana....ne apropiem tot mai mult...
ne agatam cu disperare de tot ce am insemnat noi...
...si ne pierdem unul in bratele celuilalt...

..in tacere...in liniste adanca...
ne-am pierdut si rasuflarea
...dar ne iubim...
asa cum suntem
ne iubim
tristi, nepasatori, incolori

...nu pot pleca...nu pot veni...
am ramas captiva langa tine
...ceasuri nemiscate...
...cui ii pasa ca am imbatranit?...


timpul meu esti tu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu