...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







duminică, 11 iulie 2010

...mi-e dor de viata...


....unii spuneau ca viata se va termina prin foc
....altii, prin gheata...
...eu cred ca prin ploaie...
o ploaie salbatica, ce nu te intreaba ce ai vrea sa pastrezi si ce ai vrea sa lasi in urma ta...
...o ploaie asemeni timpului ...
o ploaie ca o asteptare vesnica...

lacrimi vor curge pe un obraz nepasator
...indiferenta va ucide priviri triste...
triluri triste....lumina grea si un suflet arzator
mi-e dor de viata!....

as vrea sa te iau cu mine....dar nu pot...
nu e timpul tau sa pleci...
tu mai poti iubi, tu mai poti zambi...
...tu inca traiesti...

ploaia...ploaia aceasta e doar pentru mine
...cade peste vise, cade peste amintiri...
as vrea sa nu-mi fure chiar totul...

sa-mi lase privirea ta...mangaierea ta...
...atat vreau sa iau cu mine...

las in urma mea o floare
..incolora...inodora...

atat mai ramane din mine

e timpul sa plec
nu-ti spun nimic
....nu vreau sa-mi iau ramas-bun...

poate voi fi libera
...fara amintiri....si fara regrete...
fara vise...si fara sperante...

nu voi mai simti iubirea niciodata
....fara suflet...fara tristete...

......si fara viata....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu