...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







vineri, 16 iulie 2010

...zambesc!....


....uneori spunem mai mult decat ar trebui si uneori nu spunem nimic in apararea noastra...
oare de ce sunt momente in care plecam capul si nu ne mai intereseaza cine ne loveste si daca pedeapsa e data pe merit sau nu...?
am promis ca voi incerca sa zambesc mereu....inca incerc....
am incercat sa raman cu inima curata intr-o lume plina de praf!
....imi promit mie, ca de acum inainte nu mai tac!
m-am saturat de cuvinte spuse pe un ton rastit, m-am saturat de reprosuri primite fara nici un drept...m-am saturat sa cersesc liniste!
....ma voi invata sa traiesc in furtuna si am sa-mi caut linistea in suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu