...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







vineri, 22 octombrie 2010

...speranta oarba...


odata...credeam ca picaturile de rai sunt doar simpli stropi de ploaie...
....cat de tare m-am inselat!....
credeam ca in sfarsit mi-am gasit linistea in viata...
....acum stiu ca nu e adevarat!....
credeam ca voi putea fi ca tine...puternica si optimista...
...cu planuri, cu incredere si fara regrete....
...cu noi vise,... cele vechi s-au spulberat demult...
...as fi vrut sa ma las deoparte pentru o clipa...
sa uit de mine...
...sa ma iert...
...sa ma privesc dincolo de mine...
...sa vad ce tu vezi in mine...
poate asa as putea sa inteleg!

...am incetat demult sa mai cred in povesti!....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu