...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







vineri, 22 octombrie 2010

Lumini dansand


Nu-mi place lumina!
..in ea se vad toate imperfectiunile, toate defectele, toate regretele....
se descopera ganduri ascunse...ochii ma tradeaza adesea...
nu-mi place lumina....
e clara, zgomotoasa, egoista...
de ce nu cauti noaptea impreuna cu mine?

Ploua...si eu alerg...
gandindu-ma la tine...
ce trist e drumul meu...
poate ar trebui sa ma opresc
si sa astept...
poate sa te astept....
pasii mei s-au pierdut
...cautandu-te...
ce liniste e....daca si tu ai simti...
...alerg...
gandindu-ma la tine
nu e nimeni...si ploua...
si eu alerg...
cautandu-te...
...inca sunt aici...
inca te caut...

clipe uitate in drum
...inimi ce asteapta...
ganduri inchise
...toate sunt cu mine...

am ramas tot aici
cautandu-te
la sfarsitul drumului
te voi gasi.

TU, lumina....spune-mi, nu ai vrea sa fie noapte?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu