...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 26 aprilie 2010


Promisiuni

promisiuni....promisiuni ca voi fi fericita....promisiuni....ca voi iubi viata....promisiuni....ca ma vei iubi mereu...promisiuni...ca voi reusi sa-mi impart inima in doua....nu pot....promisiuni...ca va fi bine...promisiuni...ca nu te voi mai cauta niciodata....promisiuni ca ma vei uita...promisiuni ca voi avea grija de mine...promisiuni...ca vom exista mereu....promisiuni..ca iubirea nu se stinge niciodata...ce sunt eu fara aceste cuvinte?.....ce sunt eu fara speranta?.....ce sunt eu fara fericire?....sunt la fel cum eram....singura am venit....si tot singura voi pleca....sa nu iti fie dor de mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu