...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







luni, 26 aprilie 2010



Confesiuni lipsite de cuvinte


...e greu...e greu sa spun...ce niciodata nu am spus, e greu sa vorbesc cand nu sunt cuvinte pentru a descrie ce se intampla in sufletul meu...se spune ca o privire face cat o mie de cuvinte.....dar nu esti langa mine, si cum as putea sa-ti arat ce simt?....da...sunt trista...dar inima imi straluceste de fericire stiindu-te acolo, langa mine....stiu, ai o alta viata...stiu...nu e timp intotdeauna pentru mine...dar sunt fericita asa...sunt fericita ca sunt a ta....chiar si asa...imi oferi protectie, adapost, dragoste, intelegere, siguranta....iarta-ma, dar nu am cuvinte pentru a-ti arata ce se intampla cu mine...poate cand voi reusi sa vorbesc, va fi prea tarziu pentru amandoi...poate voi regreta ca nu ti-am spus mai devreme...dar imi va ramane mereu o amintire frumoasa,...iti voi lasa tie toate clipele noastre...pastreaza-le...vreau sa am la ce sa ma intorc mereu...asa ...nu voi pleca niciodata de langa tine...
...nu am vrut niciodata sa recunosc ca te iubesc....am vrut sa te tin departe de mine...pentru ca nu vreau sa-ti fac rau...nu vreau sa suferi...vreau sa zambesti...orice ar fi..fi fericit...fericirea mea e zambetul tau!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu