...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







duminică, 5 iunie 2011

...ploaie de ingeri...


...poate am gresit iubindu-te atat de mult...iarta-ma...am vrut sa-ti aduc doar fericire...
in viata, pana acum..mi-am ascultat doar inima...si atat...si de cele mai multe ori, doar suferinta mi-a adus...
zilele acestea pustii ce imi umple destinul acum imi aduc doar regrete...si nimic mai mult...
...am ramas iar singura...si acum cred mai mult ca niciodata ca acesta este drumul meu...
daca ai stii cata nevoie am avut de tine....imi doream sa te simt langa mine...cu adevarat langa mine
poate durerea mea, pentru tine nici macar nu a fost durere...dar nimeni nu si-a aplecat privirea sa se uite in ochii mei....si sa observe nelinistea si frica ce se ascundea in sufletul meu...nimeni nu m-a vazut...nici macar tu...
stiu sa zambesc!...tu m-ai invatat....dar nu zambesc cu sufletul....
iti pare rau pentru mine...dar nu iti mai poti deschide bratele sa ma ascunzi...si sa fiu doar a ta...asa cum eram odata...
stiu ca ti-am spus de atatea ori,....iubirea ta mi-a dat putere...
...cu tine ...dansam in ploaie...chiar daca pasii mei mai mereu ramaneau in urma ta...ma asteptai, ma prindeai....si ma aruncai in sus....zburand alaturi de tine...
..acum...sper sa iti raman macar in amintire...daca in suflet nu mai sunt demult...
...as vrea sa nu ma uiti....am spus mereu ca voi pleca....acum simt ca fericirea mea s-a sfarsit...
plec asa cum am venit...singura...
...stiu ca numele meu, timpul il va sterge....si in urma mea...nu va mai ramane nimic...
din tot ce am fost, din tot ce am simtit, din tot ce am incercat si din tot ce am pierdut....ramane doar un regret...regretul meu...si atat...
...dar as vrea sa nu ma uiti...
plec...dar plec cu zambetul tau in gand...si cu iubirea ta in suflet...atat iau de pe aceasta lume...si atat vreau sa pastrez din a mea viata...
...stii ce mult imi doream sa imi spui ca iti este dor de mine...suflet...
...iti las o ploaie....doar atat...alege-o tu...
...alege...si lasa picurii sa cada peste tine..peste lacrimi...
...sa cada si sa-mi stearga chipul palid din privirea ta...
...nu ma privi acum....inchide ochii, ...si daca vrei sa ma vezi...aminteste-ti de mine...si iti voi zambi...
...sa nu-mi saruti buzele reci...sa nu-mi atingi mainile fara culoare...
...lasa doar ploaia sa ma poarte prin gandul si privirea ta...
voi fi o ploaie de vara....calda, jucausa cu suflet de copil....dar nu voi sta mult...
...sau voi fi o ploaie aurie de toamna....rece, puternica...razbunatoare....
...tu alegi...


timpul meu s-a scurs...cuvintele mele se sterg si povestea mea s-a incheiat...
...cu cat scriu mai mult, cu atat pierd pagini din trecutul meu...
...ma opresc.....dar ma opresc la tine suflet....
...viata mea a inceput cu tine....
si tot cu tine ...in gand...plec...



Un comentariu:

  1. Foarte frumos si sensibil, intradevar uneori cei pe care îi iubim..ne uita..sau nu stiu sa ne vada asa cum suntem defapt...ne abandoneaza pentru ca nu ne inteleg..uita sa ne priveasca sufletul..cel care cu adevarat conteaza..si lasa picurii sa cada peste tine..peste lacrimi...foarte frumos imi place atat de mult.
    Bravo!!!
    :*

    RăspundețiȘtergere