...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







miercuri, 16 iunie 2010

...prima zi fara tine...


...e greu, e trist. e fara culoare....nu stiu nimic de tine, nu stiu unde esti, nu stiu cum esti...nu te pot auzi, nu te pot strange in brate, nu-ti pot spune ca te iubesc...ma gandesc din clipa-n clipa la tine...incerc sa iti trimit dragostea mea, dar nimeni nu-mi spune daca ma simti....mi-e frica...vreau doar sa te intorci...e grea asteptarea si asa de greu trec clipele....
....tot ce ma-nconjoara imi aminteste de tine....
....ma doare aerul ce-l respir acum fara tine suflet...
...m-am pierdut....si ma voi regasi doar cand te vei intoarce...
....nu ma lasa suflet asa...
te iubesc!

3 comentarii:

  1. Hi. This is my photograph; that's my daughter. I would really appreciate it if you would take this down promptly. I deleted it from my deviantart account awhile back. Plus, you are using it without permission.

    Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă rugăm să eliminați această imagine, utilizați-l fără permisiunea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi. Me again. Please take this down. I've waited awhile to check in, and it's still here, and it's still not cool.

    RăspundețiȘtergere