...spune-mi, imi recunosti vocea?...

"...nu sunt ce par a fi, nu sunt nimic din ce-as fi vrut sa fiu...dar fiindca m-am nascut fara sa stiu, sau prea curand, sau prea tarziu, m-am resemnat...si n-am ramas decat ceea ce sunt...


myspace layouts







vineri, 14 mai 2010

.....un alt mod de a spune "iarta-ma"


....din trecut...
am aparut in calea ta...
singura, fara incredere si cu lacrimi pe obraz...siguranta ce o gaseam langa tine, m-a ridicat, m-a ajutat sa prind putere, curaj, incredere, m-a invatat sa sper, sa iubesc, sa recunosc cand am gresit, m-a invatat sa iert si totodata sa ma iert, sa privesc lumea cu alti ochi, sa observ frumusetea din jurul meu, m-a invatat sa visez si sa imi doresc sa imi indeplinesc visele....am stiut ca, fiind langa tine, totul e posibil....nu exista limite....si asa a si fost. De regretat, nu am sa regret nimic...poate ca nu am stiut sa te pastrez alaturi de mine...Iubirea ta, fiinta ta, imbratisarea ta, sarutul tau...clipele noastre....m-au schimbat...nu pot promite ca, acum fara tine, voi putea fi asa cum m-ai invatat sa fiu...dar te voi pastra mereu in suflet...si amintirea ta imi va da putere...cand voi simti ca nu ma pot ridica singura...fara sa stiu, te-am asteptat o viata....si te-am aflat poate prea tarziu, poate prea devreme...dar nu la momentul potrivit...poate exista soarta, destin...sau poate, cum spuneai tu, doar noi putem alege....nu stiu...poate voi afla....dar nu cred ca as vrea sa stiu...
....in trecut...
ma intorc acum...nu mi-a mai ramas nimic....decat amintirea....oricat de greu imi este, nu vreau sa uit nimic...nu as vrea sa pierd clipele noastre....am sa incerc sa pastrez totul...asa cum a fost...nu te uit....nu vreau....stiu ca te las langa cineva care te iubeste....stiu ca va avea grija de tine...stiu ca te va face fericit...zambeste suflet....cand vei fi fericit...voi fi si eu fericita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu